De Commissie van Bijstand

1 januari 1950 is de Commissie van Bijstand van het Koninklijk Kerkraads Mannenkoor St. Lambertus opgericht. Het doel is om het koor te ondersteunen; zowel moreel alsook met financiële en materiele middelen in de ruimste zin des woords. Heel veel leden en bestuurders hebben zich in de afgelopen 73 jaren ingezet om de gelden die de leden van de Commissie van Bijstand bijeen brengen, te beheren en het koor daar te ondersteunen waar het nodig is. Hierbij moet je denken aan sponsoring van smokings, het dichten van gaten in de begroting, het mede financieren van concertreizen, het organiseren van Commissie concerten, donaties om concerten te organiseren, etc. Alles om het koor op hoog niveau te laten presteren en altijd piekfijn voor het daglicht te laten verschijnen. We kijken terug op een fantastisch 150-jarig jubileumjaar van het koor in 2023. Heel veel mooie herinneringen zijn gemaakt. Als Bestuur zijn we bijzonder trots dat we namens de Commissieleden een cheque van €25.000,- mochten uitreiken aan het jubilerende koor om de festiviteiten financieel te ondersteunen. Met alle inzet en vol goede moed gaan we weer door na het jubileumjaar om de CVB kas opnieuw te vullen. Enerzijds om het koor te ondersteunen maar ook om een mooi bedrag bij elkaar te brengen voor het 75 jarig jubileum van de Commissie van Bijstand in 2025. Het plan is dat we dat willen vieren met een fantastisch en feestelijk concert. Mooie vooruitzichten voor het koor, u en ons!

Het Bestuur van de Commissie van Bijstand.

 Jos Harmsen penningmeester CvB                                         Piet Loven voorzitter CvB

 Jos Harmsen - penningmeester                                      Piet Loven - voorzitter

Word ook lid van de commissie van Bijstand! Neem via de email contact op met het secretariaat Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of schrijf naar CVB KKM, Kapellaan 7A, 6461 EH Kerkrade

Sponsoren

Mevrouw Ine Aasted-Madsen-van Stiphout, mevrouw Anita Ballas, de heer Marcel Ballas, de heer Nico Bischoff, de heer en mevrouw Breuer, de heer en mevrouw W. Buck, de heer Walter Dickert, de heer Frans Diels, de heer en mevrouw W.Dirks-Hanneman, de heer en mevrouw J. Dohmen-Weelen, de heer en mevrouw J. Elzinga, Mevrouw Els de Faber, Mevrouw Ria Fiori, de heer en mevrouw L. Frohn, Mevrouw K. Frohn, de heer en mevrouw J. Goltstein, Mevrouw Marjo de Groot, de heer en mevrouw R. Grouwels-van der Putten, de heer en mevrouw J. Harmsen , Mevrouw Ine Heyse-Augenbroe, de heer en mevrouw M. Jongen, de heer L. Kloth, de heer en mevrouw W. Kockelkorn, de heer Kousen, de heer en mevrouw J. Lejeune, de heer en mevrouw Lizen en de Gendt, Mevrouw Lochtman-Winckels, de heer en mevrouw P. Loven – Klein, de heer Marcel Mahr, de heer en mevrouw G. Martens, de heer en mevrouw P. Massop, de heer Jo Mertens, Mevrouw Th. Mertens-Dassen, de heer en mevrouw F. Offermans-Klein, de heer en mevrouw H. Offermans, Mevrouw Eleni Pelzer, Mevrouw Marga Phillippen, de heer Staggo Piszko, de heer en mevrouw W. van der Putten, de heer W. Rudolf, de heer en mevrouw F. Scheepens, de heer en mevrouw H. Schetters, Mevrouw A. Schrijvers-Keulartz, de heer Cap Schroeder, de heer en mevrouw R. Stassen-den Hartog, de heer en mevrouw E. Strouven-Wilden, Mevrouw Rita Turk-Brouns, Mevrouw Marleen Wagner, Mevrouw J. van Wersch, de heer en mevrouw H. Wiermans, Mevrouw K. Willems-Stürz, de heer en mevrouw M. Winkens, de heer en mevrouw J. Wöltgens, Mevrouw Wil Zeeuw-Peters.